« Ενεργός Πολίτης: Η αυλή μας, το γήπεδο μας, ο χώρος μας- Έχουμε χρέος να τη φροντίσουμε»

Εθελοντική βιωματική παρέμβαση Οι μαθητές της Γ’ λυκείου, στο πλαίσιο του προγράμματος Ενεργός Πολίτης, υλοποίησαν εθελοντική παρέμβαση καθαρισμού και βελτίωσης του σχολικού αθλητικού χώρου. Η δράση πραγματοποιήθηκε  εντός διδακτικού ωραρίου και είχε ως στόχο την καλλιέργεια υπεύθυνης στάσης και σεβασμού προς το κοινόχρηστο περιβάλλον, την ανάπτυξη πρωτοβουλιών για την προστασία και την άρση της παθητικότητας…

Περισσότερα