ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ « ΑΝΑΣΑΙΝΩ ΛΕΞΕΙΣ»

Την Πέμπτη 30 Οκτωβρίου οι μαθητές/τριες του τμήματος Γ2 του σχολείου μας, παρακολούθησαν το τρίωρο βιωματικό πρόγραμμα « ΑΝΑΣΑΙΝΩ ΛΕΞΕΙΣ», το οποίο χρηματοδοτήθηκε από το Υπουργείο Πολιτισμού και υλοποιείται την τρέχουσα σχολική χρονιά στο Βαφοπούλειο Πνευματικό Κέντρο. Συνδυάζοντας το σώμα, τη γλώσσα και την ποίηση, εμπνευσμένο από το έργο του Οδυσσέα Ελύτη, στοχεύοντας στην ενδυνάμωση…

Περισσότερα