Ο μαθητής του σχολείου μας Αργυρόπουλος Ιωάννης -Β΄ τάξη, κατέκτησε 3 μετάλλια στους Πανελλήνιους Χειμερινούς Αγώνες Τεχνικής Κολύμβησης.
- Χρυσό στα 800 μ. επιφάνειας στην κατηγορία Νέων
- Χρυσό στα 400 μ. επιφάνειας στην κατηγορία Νέων
- Ασημένιο στα 1500 μ. επιφάνειας στην κατηγορία Νέων
Θερμά Συγχαρητήρια!






