Τίτλος του περιβαλλοντικού προγράμματος που εντάσσεται στην εκπαιδευτική δράση
«Κλικ, προστάτευσέ το!»
“Διάλογος Ιστορικών Μνημείων – Φύσης”
ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ
1.Αρμονία μνημείων και φύσης: Φωτογραφική αποτύπωση της αισθητικής σχέσης αρχαίου τοπίου και φυσικού περιβάλλοντος.
2. Απειλές και φθορές: Ανθρώπινες παρεμβάσεις, ρύπανση, κλιματική αλλαγή.
3.Προστασία και ευαισθητοποίηση: Δράσεις μαθητών για καθαριότητα, ενημέρωση, δημιουργία αφισών.
4.Πολιτισμός και οικολογία: Ο ρόλος της κοινωνίας στη φροντίδα του πολιτιστικού και φυσικού περιβάλλοντος.
5.Δημιουργική έκφραση: Έκθεση φωτογραφίας, ποιήματα ή κείμενα εμπνευσμένα από μνημεία και φύση.
6.Ενεργοί Πολίτες και Βιώσιμη Κληρονομιά: Ο ρόλος των νέων στη φροντίδα του πολιτιστικού και φυσικού περιβάλλοντος.
Υπεύθυνoι εκπαιδευτικοί: Φωτοπούλου Ουρανία, Νέλλα Γιαννούλα, Μανδαλίδης Σωτήριος
Δράση του Περιβαλλοντικού Προγράμματος: «Ιστορικά Μνημεία και Φύση»
Στο πλαίσιο του Περιβαλλοντικού Προγράμματος «Ιστορικά Μνημεία και Φύση», οι μαθητές και οι μαθήτριες που συμμετέχουν στο πρόγραμμα ανέλαβαν μια ιδιαίτερα δημιουργική δράση με στόχο την αισθητική αναβάθμιση του σχολικού χώρου και την ανάδειξη της σχέσης του ανθρώπου και των κτιρίων με το φυσικό περιβάλλον.
Συγκεκριμένα, αποφάσισαν να διακοσμήσουν τον εξωτερικό τοίχο της εισόδου του σχολείου με ζωγραφικές παραστάσεις εμπνευσμένες από τη φύση. Οι εικόνες που σχεδίασαν και ζωγράφισαν αποτυπώνουν στοιχεία του φυσικού κόσμου, λειτουργώντας ως μια συμβολική προέκταση του περιβάλλοντος στον σχολικό χώρο. Μέσα από τη δράση αυτή, οι μαθητές επιδίωξαν να αναδείξουν τη στενή σύνδεση κάθε κτιρίου με τον περιβάλλοντα χώρο του και να μεταφέρουν μηνύματα σεβασμού, προστασίας και αρμονικής συνύπαρξης με τη φύση.
Η δράση πραγματοποιήθηκε κατά τον μήνα Μάρτιο και συνέβαλε σημαντικά στον καλλωπισμό του σχολείου, προσφέροντας χρώμα, ζωντάνια και ένα ευχάριστο περιβάλλον για μαθητές, εκπαιδευτικούς και επισκέπτες.
Συγχαρητήρια στους μαθητές και τις μαθήτριες για τη δημιουργικότητα, τη συνεργασία και τον ενθουσιασμό που επέδειξαν καθ’ όλη τη διάρκεια της δραστηριότητας!
Ακολουθεί φωτογραφικό υλικό από την υλοποίηση της δράσης.
Δημιουργία ebook απο μαθητές του προγράμματος
ΑΦΙΣΑ ΕΚΘΕΣΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ ΣΤΟ ΒΑΦΟΠΟΥΛΕΙΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ

Παρουσίαση του προγράμματος στο αμφιθέατρο του σχολείου
https://drive.google.com/file/d/1OrlxCis3cD_zcpAP3vH6OhjVj2F_IRHD/view?usp=sharing














